sobota 30. januára 2016

.instagram news #1

 strávili sme krásny deň v rakúskej lokalite Neusiedl am See, pohľad na lúky v oblasti Novej Ľubovne, fantastická omeleta s paradajkami a rukolou, mäkké periny a najlepšie pyžamové nohavice, Harry Potter a Dari smrti časť 1.


Posledné dni boli skutočne hektické. Mám pocit, že som sa v tomto období, plnom skúšok a chaosu, akosi stratila. Počasie v Bratislave je rovnaké ako moja nálada, chvíľu svieti slnko a v tú ďalšiu vás obklopí chlad a vy sa túžite len zabaliť do teplej deky a pozerať z okna.


kávovo-jahodové raňajky, šunkový šalát, náš hravý miláčik Jack, šunkové závitky s chrenom, pred spaním poprajte svetu 


Presne to mi však pripomína, že mám už dlhší čas chuť na chvíľu opustiť hluk slovenského veľkomesta a odísť na čerstvý vzduch. Ísť domov za rodinou, navštíviť malú dedinku alebo si len vypiť šálku horúcej čiernej kávy na terase drevenej chatky. Čokoľvek. Zatiaľ však svoj čas vypĺňam čakaním na výsledok skúšky, sledovaním všetkých častí Harryho Pottera v náhodnom poradí a písaním na blog. Dnes tu mám malý prehľad fotografií z Instagramu. Pura vida! 

Rose 



4 komentáre:

  1. Tie skúšky dali zabrať aj mne, ale už je potom a ja som happy jak dva grepy, lebo sa mi podarili! :) Samé jedlo sakra! :D Ale Jack je ňuňu! A momentálne tiež pozerám HP :), chcela som dať maratón, ale sedem častí by som asi nezvládla :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to veľmi gratulujem - aktuálne mám po skúškovom aj ja, takže sa môžeme tešiť :) Jack je zlato a potvora v jednom balení, v podstate ako akýkoľvek iný chlap :D

      -R

      Odstrániť
  2. Na čerstvý vzduch někam na dědinku bych si odskočila z radostí taky, nějak mě ten městský ruch začíná poslední dobou zahlcovat... Ideálně třeba s tím salátkem, protože vypadá fakt chutně. Naštěstí za pár dní od něj budu mít na chvíli pokoj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tiež teším na to, že o dva dni pôjdem domov za rodičmi - malé mesto, ticho a pokoj! :) Ten šalát je skutočne fantastický a jednoduchý :)

      -R

      Odstrániť