utorok 29. novembra 2016

.more back than ever before

Po dlhej odmlke som späť :) ! Nezabudla som na vás, len som sa asi musela nastaviť na svoju starú vlnu. Leto bolo krásne a rýchle. Začiatok nášho posledného roka na vysokej škole ešte rýchlejší, no zatiaľ akosi zvláštne pohodový.

Varšava? Ani neviem, čo dodať. Erasmus bol jeden z najlepších období môjho života. Začiatok bol veľmi ťažký a odchod od všetkého, čo za 5 mesiacov vzniklo, takmer nemožný. Videla som mnoho miest, ktoré hovoria sami za seba. Väčšinou malé, no historicky bohaté poľské mestá, na ktoré sa človek rád vráti a má na čo spomínať. 


Spoznala som desiatky ľudí z rôznych kultúr. Čierni, bieli, zaoceánski, politicky odlišní. Všetci sme sa stali na chvíľu kolážou spojenou odlišnými, ale okrajmi zlepenými obrázkami. Verím tomu, že sme si odovzdali, čo sme mali. A to, čo sme nestihli, ešte dobehneme. 



Je veľmi zvláštne denno-denne stretávať ľudí, ktorý odrazu patria do vášho sveta, no viete, že váš čas je obmedzený. Určite jednáte inak, ako by ste jednali v bežnom živote, ktorý ste zanechali doma. Rozhodujete sa rýchlejšie, chlípete väčšie dúšky a pred strihaním odmeriate len raz alebo vôbec.

Takže vás prosím, ak budete mať kedykoľvek akúkoľvek možno ísť, vidieť a zažiť – CHOĎTE! Oči majte otvorené dokorán a žite! Nad ničím príliš nerozmýšľajte, druhých nesúďte a zbytočne sa nebojte. 

<3 s láskou Hany

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára