streda 10. februára 2016

.niekto má narodeniny


Keďže už dnes cestujem (mimochodom, nie je mi všetko jedno ;D ) a v najbližších dňoch to s mojím pripojením na internet bude asi všelijaké, mám tu teraz veľmi dôležitý odkaz! Moja a už aj vaša (ale iba požičaná) Rose má o dva dni narodeniny!



Ja dúfam, že aj vy, milí čitatelia, máte vo svojom živote niekoho takého, ako Rose. Pri tejto príležitosti mi určite odpustíte aj trocha sentimentu :) Náš príbeh v skratke: prvýkrát v živote som ju videla pred budovou našej univerzity. Mali sa konať prijímačky, prehodili sme spolu pár slov a potom sa naše cesty rozdelili. Obe sme však boli na školu prijaté a po pár týždňoch prvého semestra už bolo všetko jasné. Spriaznená duša je spriaznená duša. A ja som, vďakabohu, jednu našla. Jednu, ktorá je za všetkých.



Preto by som ti chcela zaželať z celého srdca všetko len to najlepšie! Láska, nech zohrieva tvoje srdce. Zdravie, nech sprevádza tvoje kroky. Úsmev, nech rozžiari každý tvoj deň. A samozrejme nech má náš blog úspech u všetkých čitateľov :) Neskutočne sa teším, keď ma prídeš navštíviť do Varšavy a na spoločné leto - P.S. v komentári ťa poprosím, aby si slávnostne prisahala, pred našimi čitateľmi, že pôjdeme v lete na dovolenku snov! ;D

P.S. pre vás - ako darček Rose dostala lístky na koncert Imagine Dragons v Bratislave, ktorý bol mimochodom úžasný. Tak pridávam fotku, aby ste videli, ako sme sa tešiliii.

Tak ešte raz, krásne narodeniny, priateľka moja <3




Hany <3



1 komentár:

  1. Mám veľké šťastie, že mám tú najlepšiu kamarátku na svete! :) Ďakujem ti za všetko, ja dúfam, že každý nájde niekoho, ako je moja Hanka - verného a dobrého priateľa. Slávnostne ti tak prisahám, že v lete nič dobrého za lubom nemám! :) a pôjdeme spolu na dovolenku. Ešte raz - ĎAKUJEM HANKA :)

    -R

    OdpovedaťOdstrániť