nedeľa 21. februára 2016

.safe & sound


Ahojte! Po niekoľkých dňoch, ktoré som strávila doma v malom mestečku na strednom Slovensku, som sa opäť vrátila do Bratislavy. Oddýchnutá, spokojná a vysmiata. Na vysokej nám však už začal letný semester a ja sa ešte stále čudujem, ako je vôbec možné, že čas dokáže plynúť tak rýchlo. Začiatok vyučovania je aktualizačným momentom v živote nás - študentov, ktorý znamená jediné. Pod hrozbou donútenia sa musíme oslobodiť od krásnych a slastných momentov po skúškach, ktoré sme využili tým najsprávnejším spôsobom - mentálnou hibernáciou.


Vás však nebudem zaťažovať ničím negatívnym, veď každý máme predsa v živote NIEČO s čím bojujeme. Okrem toho, že som doma načerpala silu, vďaka ktorej môžem teraz fungovať kdekoľvek vo svete, zažila som fantastické veci.  Azda najlepším zážitkom je ten, keď u uja na chate neustály a neúnavný dážď spôsobil takú malú, avšak "na mieru ušitú" potopu. Preto sme si obuli gumáky, zmobilizovali rodinu a vydali sme sa na záchrannú akciu.

Majetok zachraňovali vlastne len muži, ja a náš milovaný pes Jack sme sa len kochali pohľadom na ich neskonalú šikovnosť. A taktiež som doma našla starý poklad. Ukrýval sa v skrini a mal podobu obrovského, mäkkého a hlavne neskutočne hrejivého svetra s veľkým golierom. Stal sa z neho môj verný spoločník. Najkrajšími momentmi, ktoré sme spolu zažili boli jednoznačne ranné kávičky na terase. Ach, ako je len na svete krásne keď v ruke držíte fantastickú čiernu kávu.

Po vzore Hanky, ktorá sa už mimochodom nachádza vo Varšave a chýba mi tu, som si aj ja konečne kúpila omaľovanky pre dospelých. Zvolila som Atramentovú cestu za pokladom s titulom Tajomná záhrada od autorky Johanny Basfordovej. A prezradím vám len toľko, že kresby v nej sú fantastické. Nezabudla som sa vyzbrojiť ani krížovkami a dobrými knihami, pretože mi každé ráno spríjemňujú cestu do školy v električke.

Máte aj vy obľúbený kúsok oblečenia a čosi, čo vám pravidelne spríjemňuje rána?


Rose 
Dokonale poslušný Jack, na mieru ušitá potopa, pohár dobrej kávy a relaxačná maľba, najlepší sveter na svete










2 komentáre: