streda 5. apríla 2017

.ľudia #1


Ahojte, 
konečne je tu piatok! Síce práve sedím v práci avšak aj napriek tomu mám konečne ten slobodný pocit, že sa takmer dotýkam víkendových dní. Sú na dosah, viem to. Okrem toho, že vám chcem popriať nádhernú sobotu a nedeľu mám pre vás ešte veľké prekvapenie. S Hankou sme sa totiž nedávno rozprávali o tom, že by sme okrem našich názorov a postrehov chceli dať na tomto blogu priestor aj ďalším mladým, šikovným a kreatívnym ľuďom, ktorých si vážime a o ktorých by mal svet vedieť. 

Som preto hrdá, že môžem túto sériu s názvom .people (ľudia) konečne odštartovať. V momente, keď som začala premýšľať nad tým, koho vám predstavím prvého - ani na sekundu som nezaváhala a mala som v tom absolútne jasno! Milí čitatelia, predstavujem vám svoju sesternicu Natáliu. Je to krásna a talentovaná mladá žena, ktorú pohltil svet umelcov. Jej poznávacím znamením sú ohnivo červené vlasy, podrezaný jazyk a neustále zasnívaný pohľad. 

VIZITKA

Prezývka: Fanta, Naty
Vek: 18
Znamenie: kozorožec
Záľuby: maľovanie, kreslenie, fotografovanie, modelovanie, ľudový tanec
Štúdium: propagačné výtvarníctvo
Ako sa vidí ona: "Som človek, ktorý sa radšej nevracia do minulosti. Nepozerám ani na budúcnosť, pretože žijem prítomným okamihom! Carpe diem! " 

Tento informačný blok ukončujem, ďalej sa kochajte dielami, ktoré pochádzajú z dielne tejto mladej bohémky. 

Rose 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára