nedeľa 24. septembra 2017

.Guernseyská literárna a koláčová spoločnosť



Prečítala som užtoľko kníh, že sa nemožné stalo možným. Našla som svoju obľúbenú! Áno, až teraz.




Kniha vyšla ako post mortem od autorky Mary Ann Shaffer. Dokončila ju jej neter  Annie Barrows, ktorá sa venovala hlavne detskej literatúre.


Priznám sa, spočiatku som bola skeptická. Kniha písaná v podobe listov? Väčšinou nemám rada podobné experimenty. Na moje prekvapenie však táto metóda priniesla viac napätia a originálnej kulminácie do deja, ako by som čakala.

Píše sa rok 1946. Mladá americká spisovateľka Juliet Ashtonová hľadá inšpiráciu pre svoje nové dielo. Nakoniec ju dostane od muža z ostrova Gurnsey, ktorého nikdy nevidela, no oslovil ju prostredníctvom listu. Tento neznámy muž je členom Gurnseyskej literárnej a koláčovej spoločnosti.

Juliet sa o spoločnosť a jej členov začína zaujmať čoraz viac. Postupne sa s ňou všetci spájajú práve prostredníctvom listov, až ju nakoniec pozvú medzi seba.

A prečo názov Gurnseyská literárna a koláčová spoločnosť? Prečítajte si toto romantické, originálne, prekvapivé, pozitívne naivní dielo a dozviete sa! :)

P.S. Aká je vaša obľúbená kniha?

.Hany


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára