nedeľa 10. septembra 2017

.instagram news #2



Ahojte, naše drahé a drahí! 
Aktuálne prežívam obdobie absolútneho pokoja. Robím, čo ma naozaj baví – čítam, píšem a hlavne pomáham bratovi a jeho priateľke s úpravami ich nového bytu. Posledné spomínané zahŕňa skutočne široké spektrum činností od vŕtania do stien po výber farebných doplnkov. A áno, je to pre mňa ozajstný relax.

.zeleň je základ života, keď pečú najlepšie kamarátky (týmto nenápadne odkazujem na Haničku) a podaria sa im rovnaké koláče, baby cestou na babinec, ľúbte svoje babičky - sú najlepšie, nadpozemsky krásne zelené stvorenie (a prst môjho milovaného manžela).

Aj preto som si pre vás dnes pripravila oddychový príspevok, ktorého témou sú novinky z Instagramu. Vzhľadom na to, že som sa tejto sociálnej sieti dlho nevenovala, nájdete v tomto príspevku aj staršie fotografie, takže poznámku o "novinkách" vlastne radšej ignorujte. Každopádne by som vám chcela popriať krásnu nedeľu, venujte sa svojej rodine či priateľom a nezabudnite na oddych.

.boli sme v Prahe na výlete (a áno, aj keď je to neustále omieľané - v Praze je stále blaze), keď v 25ke objavíte čaro Snapchatu -.-, našiel sa nový kamarát - Zn. je hebký!, posteľ = najlepší priateľ človeka po odovzdaní diplomovky, zátišie, ktorého ústredným bodom je známy červený mok.


Taktiež vám sem pridávam pieseň, ktorá mi v posledných dňoch neustále hrá či už z reproduktorov alebo slúchadiel. Užívajte si voľno a dajte vedieť, čo vo vašom aktuálnom playliste rozhodne nemôže chýbať! 

S láskou, Rosie!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára